Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 256 záznamů.  začátekpředchozí237 - 246další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání podnikatelských příležitostí malých a středních podniků v České republice a Mongolsku
Werdan-Beer, Pavel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Holoubková, Jitka (oponent)
Popis podnikatelských, ekonomických vztahů mezi Českou republikou a Mongolskem, podnikání v Mongolsku, podnikání v České republice, významné české projekty v Mongolsku, srovnání výrobních aktivit v Mongolsku a ČR. Nástin daňového systému v Mongolsku a v ČR, zaměstnanosti a posouzení možnosti vstupu českých subjektů na mongolský trh.
Návrh strategie české fotobanky
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Cenkl, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Specifika řízení jednotlivých fází životního cyklu firmy
Böhmová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Charakteristika jednotlivých fází životního cyklu firmy. Založení, růst, krize a zánik podnikatelského subjektu. Řízení jednotlivých fází a průběh životního cyklu firmy Aleš Kučírek - Akonto.
Analýza zprostředkovatelských služeb na trhu ČR a Číny
Li, Xiaokun ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kříž, Martin (oponent)
V současnosti jsou mezi Čínou a ČR dobré ekonomické vztahy a existuje mezi těmito státy mnoho obchodních příležitostí. Aby bylo možné tyto příležitosti plně využít, hrají velmi důležitou roli zprostředkovatelské firmy, to jsou firmy, které poskytují tlumočnické, překladatelské a poradenské služby a přitom pomáhají svým zákazníkům s hledáním a kontaktováním obchodních partnerů na trzích Číny a ČR. Ve své práci se budu snažit podat ucelený obraz o odvětví zprostředkovatelských služeb na čínském a českém trhu.
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Developerské projekty v podmínkách České Republiky
Ptáčková, Naděžda ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce průřezově popisuje developerské projekty. Definuje základní pojmy, aktuálně se krátce pozdastavuje u nového stavebního zákona, věnuje se klíčovým ekonomickým ukazatelům a cash flow, jako nástroji řízení developerského projektu. Charakterizuje developerskou divizi společnosti Skanska CZ a.s.a zabývá se vybraným realizovaným projektem. V závěru se věnuje českému a slovenskému residenčnímu trhu.
Analýza životního cyklu ve společnosti ŠKODAEXPORT a. s.
Roubíčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Holub, Jan (oponent)
Předložená práce se věnuje problematice analýzy životního cyklu firmy. Možnost uplatnění závěrů teorie analýzy životního cyklu zde dává předpklad k uvědomění si nutnosti provádět změny, a tak zabránit a případně podstatně oddálit okamžik, který teorie životního cyklu nazývají počátkem fáze poklesu. Pokud se jejímu nástupu již nepodaří zabrání, znalost zásad stále umožňuje tuto ? z hlediska života firmy ? kritickou situaci řešit tak, aby byla nastoupena fáze nová ? vzrůstající. Využití znalostí umožňuje firmě aktivně a včas řídit životní cyklus s cílem dosahování stabilního růstu. Firmy by se tedy měly snažit o aktivní řízení svého životního cyklu!
Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Analýza postavení firmy Maso Kazda Úpice na trhu
Součková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Čermáková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením firmy na trhu. Cílem je zhodnocení dalšího života firmy. Snaha zaměřit se na komplexní pohled firmy ? zvnitřku i zvnějšku. Provedena byla SWOT analýza, zhodnocení konkurence, zákazníků a spokojenosti zaměstnanců firmy. Na závěr jsou shrnuty veškeré výsledky práce.
Alternativní podnikatelské plány na využití sportovně rekreačního areálu Green Valley Park
Jakl, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Marek, Luboš (oponent)
Práce představuje dva alternativní podnikatelské plány na využití sportovně rekreačního areálu Green Valley Park. Prvním plánem je pension pro seniory, alternativou je wellness centrum. V závěru práce je provedeno vyhodnocení a porovnání obou projektů pomocí metod hodnocení investic a je z nich vybrán ten, který je slibnější a zaslouží si podrobnější rozpracování. Poznatky využité při tvorbě obou podnikatelských plánů a jejich následném porovnání jsou obsahem teoretické části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 256 záznamů.   začátekpředchozí237 - 246další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
32 ČERNÁ, Jana
32 Černá, Jana
4 Černá, Jana,
7 Černá, Jaroslava
1 Černá, Jaroslava Bc.
1 Černá, Jesika
13 Černá, Jitka
4 Černá, Johana
1 Černá, Johanka
1 Černá, Julia
4 Černá, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.