Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení
Mladý, Jakub ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.
Displacement mapping s využitím virtuálních textur
Čulen, Jozef ; Tóth, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva technikou přidávání nerovností povrchu modelů nazvanou displacement mapping s využitím virtuálních textur. Displacement mapping bude výkonnostně i vizuálně porovnán s normal mappingem. Práce dále obsahuje stručný přehled některých světelných modelů a předcházejících metod pro simulování nerovností povrchů.
3D závodní hra
Vlach, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci 3D závodní hry s grafickými efekty. Cílem této práce je vytvořit závodní hru s grafickými efekty tvořeny především emitory částic. K detekci kolize je ve hře využita fyzikální knihovna Bullet . Díky ní všichni hráči reagují na objekty scény. Terén je generován z výškové mapy a podporuje techniku multitexturing , která dovoluje nanést více textur na povrch terénu. Herní trať je vymezena pomocí kolizní mapy. V práci je kladen důraz na vytvoření editoru pro snadnou tvorbu a úpravu map. Editor dále umožňuje kreslení křivek Kochanek-Bartels, které jsou použity k určení pohybu oponentů.
Kolaborativní interakce mezi uživateli ve virtuální 3D scéně
Tóth, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s grafickou knihovnou OpenSceneGraph, okenní knihovnou Qt a možnosti síťové komunikace. A demonstrovat možnosti těchto knihoven na jednoduché aplikace. V práci jsou čtenáři vysvětleny základní rysi použitých knihoven a nástrojů a popsán postup návrhu a implementace demonstrační aplikace -- síťové hry.
Zobrazování atmosférických jevů v krajině
Olexa, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat grafickou aplikaci zobrazující atmosférické jevy v krajině, například déšť či mlhu. Program je napsán v jazyce C++ za využití knihovny OpenGL verze 4.0.
Path tracing na GPU
Novák, David ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace a následná akcelerace algoritmu sledování cest. Algoritmus bude implementován na GPU pomocí OpenGL. Nad vykreslovanou scénou bude sestavena akcelerační datová struktura oktalový strom. Dále bude naměřeno, jakého zrychlení bylo dosaženo pomocí dané akcelerační datové struktury.
Zobrazování atmosférických jevů v krajině
Olexa, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat grafickou aplikaci zobrazující atmosférické jevy v krajině, například déšť či mlhu. Program je napsán v jazyce C++ za využití knihovny OpenGL verze 4.0.
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
Porovnání stínových metod
Kiss, Marcel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá porovnávaním techník vrhania tieňov objektov v rámci scény. V teoretickej časti popisuje a porovnáva možné riešenia vrhania tieňa a podrobnejšie postupy metód Shadow Mapping a Shadow Volumes, ktoré patria medzi najpoužívanejšie techniky tieňovania v reálnom čase. Hlavnou časťou je návrh a implementácia týchto dvoch tieňových metód s využitím knižnice OpenGL. V časti merania porovnáva podľa grafov s nameranými hodnotami a na záver zhodnotenie výsledkov.
Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení
Mladý, Jakub ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Toth, Miroslav
4 Tóth, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.