Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítačové hry s technologií Unreal Engine
Hamal, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je seznámení a popis technologie Unreal Engine 3. Jedná se o technologii, která je využívána k vytváření her a aplikací pro různé platformy. Tato práce se zabývá tvorbou her pro PC. V první části práce jsou vysvětleny techniky, použité v Unreal Engine 3, v druhé je popsáno vývojové prostředí Unreal Development Kit a jak s ním pracovat. Poslední část se zabývá vytvořením ukázkové aplikace, ve které jsou předvedeny techniky popsané v prvních dvou kapitolách.
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Balcárek, Daniel ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s grafickým vývojovým prostředím Irrlicht engine a následné vyvinutí ukázkové aplikace se zaměřením na Ústav automatizace a informatiky Fakulty strojního inženýrství. V první části se práce věnuje historii a nejdůležitějším součástem engine k tvorbě 3D aplikace. V druhé části je popsána tvorba 3D aplikace s využitím dostupných nástrojů pro tvorbu grafiky.
Tvorba aplikací pro Android ve vývojovém prostředí Eclipse
Kováč, Robert ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je představení a popis platformy pro mobilní zařízení Android. V první části je seznámení s operačním systémem Android, jeho historie, architektura, verze a konkurenční platformy. Další část popisuje nástroje, které se nejčastěji používají při vyvíjení aplikací pro tento systém a poslední část se zabývá praktickým návrhem a sestavením ukázkové aplikace.
Návrh jednoduché MIDI sítě
Lečbych, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je porovnání výhod a nevýhod digitálního zpracování zvuku. Práce se zabývá jednak generováním signálu, editací, záznamem a masteringem. Na problematiku pohlíží očima zvukaře, nikoli umělce. Obsahuje také recenze produktů velkých světových firem. Cílem bakalářské práce je navrhnout jednoduchou MIDI síť, ve které je audiosignál generován a editován digitálně, ovšem výsledný zvuk má charakteristické teplé vlastnosti analogového syntezátoru.
Informační a propagační portál ústavu
Kozák, Roman ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací nového informačního a propagačního portálu Ústavu automatizace a informatiky, který bude poskytovat informace stávajícím studentům, zájemcům o studium i široké veřejnosti. Jeho součástí bude i systém pro správu obsahu.
Tvorba počítačových her s využitím technologie XNA
Rojíček, Vojtěch ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s historií a teorií obklopující herní průmysl a následně vypracovat ukázkové herní aplikace pro platformu počítačů s využitím XNA. Tyto ukázky budou posléze zdarma ke stažení na webových stránkách Ústavu automatizace a informatiky.
Grafická uživatelská rozhraní pro mobilní zařízení
Vala, Michal ; Roupec, Jan (oponent) ; Poliščuk, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá grafickými uživatelskými rozhraními mobilních zařízení. V první části shrnuje historii vývoje grafických rozhraní, mobilních zařízení a platforem. Navazuje popisem a srovnáním hlavních platforem současnosti a na závěr představuje vývoj aplikace pro iOS a multiplatformní vývoj pomocí technologie PhoneGap.
Aplikace pro zamezení používání nelegálního a nežádoucího softwaru
Popovský, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vyvinout aplikaci pro MS Windows, která bude zabraňovat spouštění nežádoucího a / nebo nelegálního softwaru v lokální počítačové síti. Aplikace musí být co nejméně náročná na systémové zdroje počítače.
Zakázkový firemní informační systém
Kojecký, Jan ; Roupec, Jan (oponent) ; Heriban, Pavel (vedoucí práce)
Práce se věnuje vývoji zakázkového firemního informačního systému pro poskytovatele internetu. Informační systém sestává ze dvou hlavních modulů – modulu uživatelů, který spravuje všechna potřebná data odběratelů a modulu technického vybavení, který obsahuje informace o technickém vybavení firemní infrastruktury a sítě s vazbou na monitorování provozu. Informační systém je provozován na serveru s operačním systémem Linux.
Komponenta pro monitoring serverů
Boček, Jaromír ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním programu univerzální komponenty pro sběr dat ze serverů. Komponenta splňuje požadavky pro snadnou instalaci, nastavení a rozběh z daného serveru. Z monitorovaného stroje odcházejí informace o tom, že monitorovaný server je zapnutý a pro daný úkol funkční a zejména pak informace o vytížení CPU, stavu zaplnění disků a stavu všech přihlášených uživatelů. Navržená koncepce je multiplatformní s důrazem na nejrozšířenější platformy, jako jsou Linux a Windows. V rámci této práce je také vyřešena otázka průchodnosti získaných dat Internetem přes všechny překážky v podobě různě nastavených firewallů a jiných zabezpečovacích prvků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Roupec, Jakub
3 Roupec, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.