Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Study of the intersection of road I/38 with road III/40826 in Kravsko
Oravcová, Ivana ; Smělý, Martin (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
The aim of the diploma thesis is to develop a study of the intersection od road I/38 with road III/40826, including bus stops, which are located at the intersection. The study will have 3 variants and one subvariant – extra-level, circular, intersection with pedestrian crossings and intersection with an underpass. The reason for the study is the dangerous arrangement of the current state.
Studie řešení silnic u Turska vyvolaných přeložkou silnice II/240
Teslík, Jozef ; Dibďák, Jan (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření studie řešení silnic v oblati obcí Turska a Velkých Přílep vyvolaných přeložkou silnice II/240. Obce Tursko a Velké Přílepy se nacházejí přibližně 10 kilometrů severovýchodně od města Prahy. Současný návrh uspořádání silnic v okolí dotčených obcí, který vychází ze studie přeložky silnice II/240, se jeví jako nevyhovující, a to hlavně z důvodu nevhodného odvodnění a problematického napojení na stávající silniční síť. V rámci studie byly navrženy další varianty, které by měly zlepšit plynulost a bezpečnost dopravy, umožnit jednodušší odvodnění komunikací a také snížit finanční náklady na realizaci jednotlivých komunikací.
Studie parkování v ulici Okružní v Bystřici nad Pernštejnem
Jelen, Jan ; Petr, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší využití prostoru na ulici Okružní v městě Bystřice nad Pernštejnem pro výstavbu nových parkovacích míst pomocí např.: podzemních garáží a zároveň řeší návrh zklidnění po celé délce ulice. Důvod úpravy je nevhodný stav stávající ulice, kde v mnoha místech není vybudována vhodná plocha pro odstavná a parkovací stání, a také se zde nevyskytují žádné prvky pro zklidnění této ulice. Bakalářská práce ma za cíl vyřešit tyto nedostatky a také, pohled na možnou koncepci řešení nedostatku odstavných míst v hustě zastavěných oblastech.
Parametrická studie pozemní komunikace
Babík, Maroš ; Matuszková, Radka (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie parametrickej štúdie cesty Ostrovačice – Veverská Bítýška. Ostrovačice sa nachádzajú v Juhomoravskom kraji. Ležia 21,3 km západne od krajského mesta Brna. Dôvodom štúdie je spracovanie a vyhodnotenie návrhov pre vlastníkov infraštruktúry a potencionálných investorov. Sú navrhnuté 3 varianty S7,5/50; S9,5/70; S11,5/90. Všetky varianty vedú cez nezastavané územie, kde sú vyriešené opatrenia pre kríženie a preložky stávajúcich komunikácii a vodných tokov.
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.
Cyklostezka přes VD Nové Mlýny podél silnice I/52
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá převedením cyklistů přes vodní dílo Nové Mlýny. Návrh vede po hrázi, mimo stávající silnici I/52, jako příprava pro záměr dálnice D52. Práce řeší návrh směrového a výškového vedení cyklostezky podél silnice I/52, napojení cyklostezky na přilehlou síť cyklotras a varianty křížení cyklotrasy 5174 se silnicí I/52 pro zvýšení bezpečnosti.
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička
Kovářová, Veronika ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je, variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička. Trasa navržené komunikace, byla v části stávající komunikace zachována, pro její plné využití. Byly vypracovány 4 navržené varianty daného řešení, 3 varianty se snaží co nejvíce využít stávající komunikaci, za obcí Jablůnka, jedna navržená varianta B, vede mimo stávající komunikaci.
Studie jihovýchodního obchvatu města Uherský Brod
Dohnálek, Jakub ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je studie jihovýchodního silničního obchvatu města Uherský Brod, propojky silnice II/490 a silnice II/495. Součástí studie je problematika možné přeložky sil-nice I/50 do stejného prostoru. Obě stávající trasy jsou vedeny v intravilánu. Důvodem vzniku studie je snaha o snížení intenzity dopravy ve městě a kompletizace východního silničního ob-chvatu města. Ve výsledku byly zpracovány tři varianty, z nichž jedna byla vybrána k podrobnějšímu zpracování.
Rekonstrukce ulice Stromořadní a části ulice Břetislavova v Břeclavi
Olej, Otto ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Rekonstrukce úseku je navržena kvůli zlepšení technického stavu komunikací a zlepšení bezpečnosti dopravy silniční i pěší, které se zde protínají u důležitého dopravního uzlu - břeclavského vlakového a vedlejšího autobusového nádraží. Před budovou nádraží je vyřešeno dostatečné množství parkovacích stání s ohledem na velké množství pěších. Projekt také počítá s výhledovým vytvořením tzv. malého městského okruhu a napojením na plánovaný obchvat města, s čímž souvisí velká redistribuce dopravního toku ve městě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.