Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie značky na trzích umění a kulturního dědictví
Hanušová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na aspekty tvorby značky na trzích umění a kulturního dědictví. Analyzuje chápání kulturních produktů, značky a procesů jejího budování v kontextu marketingu institucí spravujících kulturní statky. Zabývá se fenomény a okolnostmi vzniku značek základních uměleckých produktů a jejich vztahu k procesům brandingu kulturních institucí. Na základě rozboru praktických příkladů práce předkládá dostupnou orientační metodiku hodnocení značky, její identity, úrovně image a potenciálních silných a slabých stránek. Na základě navržené metodiky jsou na příkladech významných institucí prezentovány specifické situace a strategie. Práce přináší systematický pohled na budování značky v kultuře a poskytuje doporučení pro pracovníky managementu kulturních institucí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 HANUSOVÁ, Petra
8 HANUŠOVÁ, Petra
1 Hanušová, Pavla
1 Hanušová, Pavlína
8 Hanušová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.