National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.01 seconds. 

Could not find similar documents for this query.
Typologie zákazníků (firma IKEA)
Mikšovská, Kateřina ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Cílem bakalářské práce je popsat zákaznickou typologii společnosti IKEA a na základě kvalitativního marketingového šetření zjistit, zda doposud užívaná tradiční segmentační kritéria jsou v českém prostředí dostačující. První část práce se zaměřuje na přiblížení společnosti IKEA, její historii, základní hodnoty, specifika a chování na globálním i českém trhu. Následující kapitoly jsou věnovány obecné i konkrétní segmentaci zákazníků. V praktické části jsou teoretické poznatky podloženy a vysvětlovány menším marketingovým průzkumem provedeným přímo v IKEA. Práce je doplněna fotografiemi, které dokumentují průběh marketingového šetření.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.