National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing in relations of international business and information technologies
Jurčík, Michal ; Klosová, Anna (advisor) ; Sato, Alexej (referee) ; Jindra, Jiří (referee) ; Kováč, Michal (referee)
Informační technologie umožnily standardizovat značnou část marketingových informací pomocí digitalizace. Tím, že se tyto informace standardizují, usnadňuje se také standardizace práce s nimi v konkrétních částech hodnotového řetězce podniku. V práci je navrženo vymezení čtyř specifických oblastí využívání informačních technologií v marketingu: e-commerce, dodavatelské řetězce s informačními technologiemi, marketingové databáze a informační systémy v podniku, digitální televizní a rozhlasové vysílání. Hlavním cílem práce je ověřit hypotézu o této klasifikaci oblastí aplikování informačních technologií. Dalším cílem je analyzovat tyto oblasti z hlediska mezinárodního marketingu a charakterizovat, jak konkrétně informační technologie ovlivňují v těchto oblastech podnikání.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.