Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vztah nadhodnocování vlastních znalostí a záškoláctví žáků: Využití metody identifikace nadhodnocování vlastních znalostí na datech šetření PISA 2012
Mayerová, Kateřina ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá otázkou souvislosti metody identifikace nadhodnocování vlastních znalostí (MINa) a záškoláctví na základě dat sebraných v rámci žákovského dotazníku v šetření PISA v roce 2012. Nejprve jsou v ní shrnuty teoretické poznatky týkající se šetření PISA, nadhodnocování vlastních znalostí a s ním spojených dosavadních výzkumů a záškoláctví. Obecně si práce kladla za cíl zjistit, zda existuje vztah mezi hodnocením vlastních znalostí a záškoláctvím a zda v rámci tohoto vztahu existují rozdíly mezi jednotlivými státy a ekonomickými subjekty zapojených do šetření PISA 2012. Vztahy mezi záškoláctvím a nadhodnocováním vlastních znalostí se ukázaly být statisticky významné, ačkoliv hodnoty korelací jsou nízké. Nejvyšší hodnoty můžeme pozorovat mezi alespoň nějakou obeznámeností s neexistujícími pojmy a proměnnými záškoláctví, mezi alespoň nějakou obeznámeností s existujícími pojmy a proměnnými záškoláctví a mezi indexem přesnosti a proměnnými záškoláctví. Nejvýrazněji jsou jednotlivé vztahy pozorovatelné v Jižní Koreji, v Macau, v Čínské Tchaj-peji, Austrálii, na Novém Zélandu, v Estonsku, v Litvě, v Maďarsku, na Slovensku, ve Španělsku, v Irsku, na Islandu a v UK. KLÍČOVÁ SLOVA Metoda identifikace nadhodnocování vlastních znalostí, záškoláctví, pozdní příchody do školy, PISA,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.