Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
Hruška, Vladislav ; Bělič, Vít (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWW

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.