Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Využití marketingového řízení ve vybrané firmě
CIBUZAROVÁ, Romana
Hlavním cílem práce bylo charakterizovat poslání podniku, odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a na základě zjištěných informací navrhnout jednotlivé kroky marketingového řízení. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Eurotransport Josef Cibuzar, která se zabývá mezinárodní nákladní dopravou provozovanou vozidly nad 3,5 tuny celkové hmotnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým řízením obecně. V praktické části se věnuji charakteristice marketingového řízení ve vybrané firmě, dále je provedena situační analýza, kde je například analyzováno makroprostředí pomocí PEST analýzy. Následně jsou odkryty příležitosti a ohrožení podniku pomocí OT analýzy. Závěr obsahuje navržené kroky marketingového řízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.