Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analýza reklamní kampaně O2
Vilím, Tomáš ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Blaha, Ondřej (oponent)
Tématem diplomové práce je zpracování popisu trhu mobilních operátorů v České republice se zaměřením na analýzu jedné konkrétní reklamní kampaně. V první části práce popisuji teoretické základy, které jsou nutné pro provedení fundované analýzu trhu a reklamní kampaně. Praktická část je rozdělena do dvou kapitol. V první části se zaměřuji na popsání základních informací o všech čtyřech mobilních operátorech působících na českém trhu. V následující části svojí diplomové práce charakterizuji současnou situaci marketingové komunikace O2, vč. analýzy kampaně O2 NEON. Na závěr zhodnotím úspěšnost této kampaně podle dostupných údajů a přidám osobní doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.