Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Balážová, Soňa
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkum. Kvalitativní výzkum je realizován hloubkovými rozhovory (n = 20) a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření (n = 357). Z výsledků vyplývá, že většina českých spotřebitelů pojem retro marketing nezná. Retro produkty nakupuje pouze polovina z nich. Pocity, které u retro produktů prožívají jsou pozitivní, převažuje nostalgie a radost. Nákup retro produktů nejvíce ovlivňuje značka produktu, vzpomínky spotřebitele a kvalita. Spotřebitelé také kladně hodnotí, když firma odkazuje na svoji historii. Také je zaujme reklama směřovaná do minulosti, díky které si zavzpomínají na staré časy. V závěru práce jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty, které vedou ke zvýšení zájmu o retro produkty, přispívají ke zvýšení loajality zákazníků směrem k firmám, což má za následek zvýšení tržeb podnikatelských subjektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.