Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Aktuální problémy školní integrace z pohledu školy a rodiny
HOVORKOVÁ, Michaela
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol. Teoretická část je zaměřena na pojem integrace jako takový, její formy, vývoj integrovaného vzdělávání v České republice i v zahraničí a legislativou vztahující se k integraci. Dále se věnuje podmínkám nutným k realizaci školní integrace a dalším faktorům ovlivňujícím její úspěšnost. Praktická část zahrnuje provedený výzkum. Cílem bylo zjistit aktuální problémy integrace z pohledu ředitelů základních škol, učitelů 1. stupně a rodičů integrovaných dětí. K tomuto účelu bylo použito dotazníkové šetření, které proběhlo na 17 základních školách a jehož výsledky jsou v práci prezentovány a zhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.