Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Využití tandemové výuky na druhém stupni ZŠ
PETŘÍKOVÁ, Hana
Diplomová práce se věnuje využití tandemové výuky na druhém stupni základní školy, a to konkrétně jejím výhodám, úskalím a možnostem, jak tuto výuku v hodinách uplatnit. V teoretické části je zpracován pomocí odborné literatury přehled informací nejen o tandemové výuce, ale i o ostatních organizačních formách výuky. Zabývá se také podrobněji postavením učitele v tandemu, neboť ten je neodmyslitelnou složkou vedoucí k úspěšnému zvládnutí tandemové výuky. Praktická část je vypracována na základě kvalitativního výzkumu, který je postaven na hloubkovém rozhovoru s učiteli majícími s tandemovou výukou praktické zkušenosti. Dále pak také na skupinovém rozhovoru vedeném s žáky, kteří mají téže zkušenosti, avšak z opačného úhlu pohledu. Následně je výzkum rozšířen o autorčino vlastní pozorování. Výsledky práce ukazují, jak není český systém na tuto formu výuky přizpůsoben a popisuje kroky, které by mohly vést k vytvoření dostatečných podmínek na její úspěšnou realizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.