Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingová komunikace vybraného podniku
DVOŘÁKOVÁ, Jaroslava
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku - společnosti McDonald's, která má největší síť restaurací v České republice a neustále roste. V roce 2019 byla otevřena 100. restaurace. Hodnoty této společnosti jsou kvalita surovin, čistota restaurací, rychlý servis a přiměřená cena za kvalitní produkty. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, které proběhlo v restauraci Mc Omnia. Dotazník se zaměřuje na prvky komunikačního mixu, které společnost používá ve svých restauracích. Mezi prvky komunikačního mixu patří reklama, podpora prodeje, public relations a osobní prodej. Nejdříve byl proveden pilotní výzkum, díky kterému byly zjištěny nedostatky dotazníku. Poté bylo zahájeno dotazníkové šetření. Dotazník vyplnilo 108 hostů restaurace v papírové podobě. Hosté restaurace odpovídali na otázky, které vycházely ze stanovených výzkumných otázek. Data byla zpracována v MS Excel. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti McDonald's. Na základě těchto zjištění byly sepsány návrhy, které by mohly zlepšit marketingovou komunikaci této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.