Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
PEKÁRKOVÁ, Marie
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit tvorbu marketingového mixu vybrané firmy a na základě dostupných informací navrhnout případné změny. Vybraným podnikem pro bakalářskou práci je firma BANES spol. s. r. o., jejíž hlavní činností je výroba rotačních dílců pro významné firmy z oblasti automobilnictví, nábytku, zdravotnictví, potravinářství, stavebnictví a další. Teoretická část definuje pojem marketing, marketingové činnosti, marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části je představen a popsán vybraný podnik na kterém je po sběru informací od TOP managementu podniku provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. V závěru bakalářské práce je na základě zjištěných informací zhodnocena tvorba marketingového mixu firmy a poté jsou uvedeny návrhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.