Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Analýza komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích
Štefan, Petr ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Magisterská práce "Analýza komunikace producentů alkoholů na sociálních médiích" se zabývá marketingovou komunikací producentů alkoholu na sociálních médiích. Zkoumá období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2021. Práce si nastavuje cíl zmapovat marketingovou komunikaci producentů alkoholu na sociálních médiích do hloubky a zároveň vytvořit dostatečně široký kontext, ve kterém bude možné výsledky prezentovat. Téma marketingu alkoholu na sociálních médiích je v současnosti důležité, protože může přispívat k tvorbě závislosti na alkoholu, nebo tvořit překážky konzumentům alkoholu, kteří se snaží svou konzumaci omezit. První část práce ustanovuje teoretický základ marketingu na sociálních médiích a právních regulací reklamy na alkohol. Druhá část práce obsahuje smíšený výzkum, který obsahuje jak kvantitativní, tak kvalitativní výzkumné metody. Výsledky každé metody jsou nejprve interpretovány samostatně a následně jsou výsledky obou výzkumů spojeny v závěru a prezentovány dohromady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.