Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem v ČR perspektivou HCD
Nováková, Klára ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Jelínková, Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je porozumět tomu, jak žáci s vietnamským mateřským jazykem vnímají období povinné školní docházky. První tři kapitoly práce jsou věnované teoretickému ukotvení, které vysvětluje, proč je inkluze ve vzdělávání relevantním veřejně politickým problémem. V kapitole popisuje, jak bylo téma řešeno v minulosti, i to, jak je řešeno v současnosti. Navazující třetí kapitola obsahuje teorie z různých oblastí veřejné politiky, které přispěli k lepšímu porozumění výzkumnému cíli práce. Ve čtvrté a páté kapitole je pak diskutován přínos podobně zaměřených veřejně politických výzkumů, které byly uskutečněny v Česku a v zahraničí. Metodologii a jednotlivým výzkumným krokům práce se věnuji v šesté kapitole, kde obhajuji zvolený design a jednotlivé výzkumné metody. Jádrem práce je sedmá kapitola, která rozebírá perspektivu šesti žáků s odlišným mateřským jazykem. Zde reflektuji, jak jsem respondentům porozuměla. Před závěrem práce diskutuji silné a slabé stránky výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.