Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Chování spotřebitelů při online nakupování
Ostrá, Eliška
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chováním při online nakupování. Hlavním cílem práce je segmentace spotřebitelů nakupujících online a určení faktorů, které mají vliv na jejich spotřebitelské chování a následné provedení identifikace typického respondenta. Pomocí sekundárních dat je zpracována orientační analýza e-commerce trhu v ČR. Na základě zpracovaných primárních dat je určena identifikace nákupního procesu a postoje spotřebitelů k nástrojům podpory prodeje a online marketingu. Dle regresní analýzy je určena cenová citlivost spotřebitelů a jejich ochota zaplatit za vybrané nástroje podpory prodeje a nabízené služby k nákupu na e-shopech a určeny odhady akceptovatelných cenových přirážek, které jsou respondenti ochotni zaplatit. V závěru práce jsou předloženy návrhy doporučení pro e-shopy vedoucí k zvyšování spokojenosti zákazníků, a tudíž i ziskovosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.