Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingová strategie nábytkářského podniku
Bařinová, Anna
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétního nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy související s marketingem. Popsána je také historie a aktuální trendy v oblasti tvorby marketingové strategie a marketingu obecně. Data jsou čerpána z odborné literatury zabývající se danou problematikou. Informace získané z teoretické části jsou využity v praktické části práce. Ta obsahuje především komplexní analýzu daného podniku, včetně SWOT analýzy, PESTE analýzy a finanční analýzy. Také jsou zde vyhodnoceny jednotlivé složky marketingového mixu. Předmětem praktické části je zejména stanovení marketingových cílů a návrh strategie pro danou společnost. Důraz je kladen především na nástroje online marketingu. Cílem práce je vytvoření efektivní marketingové strategie, která je pro podnik přínosná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.