Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Petráková, Michaela
Bakalářská práce se zabývá vnímáním změny strategie Lidlu spotřebiteli. V literárním přehledu jsou vysvětleny související pojmy a je zde popsán vývoj maloobchodního řetězce Lidl i jeho strategie. V empirické části byla využita data z dotazníkového šetření, která byla analyzována a podrobena testům nezávislosti a párovému testu. Výsledky byly následně sumarizovány a diskutovány v ekonomické rovině. V závěru jsou shrnuty nejdůležitější poznatky práce a bylo zde prokázáno, že ke změně vnímání Lidlu spotřebiteli došlo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.