Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Stratégia rozvoja konkrétneho podniku
Ivan, Michal
Cílem této bakalárske práce je navrhnout vhodnou strategii pro rozvoj segmentu společnosti Tatry mountain resorts, a. s. Způsob řešení práce je postaven na výsledcích analýz prostředí podniku. Vnější prostředí bylo analyzováno s využitím PESTE analýzy a analýzy konkurence, kde bylo identifikováno, že společnost je podnikem s jedinečné pozicí na trhu. Při analýze vnitřního prostředí byl využit rozšířený marketingový mix 7P, kde bylo zjištěno, že společnost má propracovaný systém, jedinečné procesy a rozmanitou nabídku služeb v horských střediscích. Pro upřesnění silných a slabých stránek byl proveden průzkum trhu, z něhož vzešlo, že zákazníci jsou se službami docela spokojený, ovšem existují nedostatky v podobě problémů s kapacitami. Navržená strategie vychází z těchto výsledků, kde byl jako hlavní problém identifikován parkovací systém ve středisku Jasná - Nízké Tatry. Pro řešení tohoto problému je navržena investice do nového parkoviště, která byla posouzena jak z ekonomického hlediska, tak z hlediska možných alternativ řešení tohoto problému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.