Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Komunikační strategie cílená na skupinu "senioři"
Šocová, Veronika
Diplomová práce se zabývá nalezením vhodných nástrojů marketingové komunikace pro oslovení seniorů, které by firmy mohly využít při tvorbě komunikační strategie. Práce se zaměřuje na identifikaci specifik cílového skupiny seniorů a zjištění jejich vnímání jednotlivých komunikačních nástrojů. Dále je cílem předložit obecná doporučení pro tvorbu komunikační strategie, aby co nejvíce cílila na specifický segment zákazníků, kterými senioři jsou. K naplnění cíle byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro sběr primárních dat bylo využito kvantitativního a kvalitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 220) a hloubkových rozhovorů (n = 8). Na základě výsledků analýz byla stanovena doporučení pro firmy týkající se využití jednotlivých komunikačních kanálů při zacílení svého produktového portfolia na seniory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.