Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Lorencová, Kateřina
Lorencová, K., Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice. Práce zkoumá spotřebitelské chování, český i zahraniční trh s nealkoholickými nápoji, zjišťuje vývoj spotřeby nealkoholických nápojů, preference, postoje a názory spotřebitelů. Primárně se zaměřuje na identifikaci faktorů, které spotřebitele na daném trhu nejvíce ovlivňují. V diplomové práci jsou využity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření (n = 503) a shluková analýza. Výstupem práce je určení hlavních faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování na trhu s nealkoholickými nápoji, kterými jsou předchozí zkušenost spojená s chutí nápoje, snížená cena a kvalita. Dalším výstupem je charakteristika segmentů a návrhy doporučení pro prodejce nealkoholických nápojů za účelem zvýšení jejich prodejů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.