Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Psychika virtuální bytosti
Brom, C. ; Lukavský, Jiří
Virtuální bytosti nachází uplatnění v počítačových hrách, ve filmu, výuce i terapii. Tyto bytosti potřebují svůj funkční model psychiky – potřebují zpracovávat signály z prostředí, stanovovat své bezprostřední cíle a na základě toho jednat. Cílem příspěvku je vymezit pojem virtuální bytosti a ilustrovat na konkrétním projektu – IVE – možnost modelovat chování jednoduchých bytostí. Virtuální bytosti v mají v tomto projektu tři základní charakteristické rysy: 1) jejich vnímání vychází z Gibsonova konceptu afordancí, 2) jejich jednání je rozvrhováno pomocí Belief-Desire-Intention teorie M. E. Bratmana, 3) chování bytostí v odlehlých částech světa je možné zjednodušovat podle Level-of-Detail techniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.