Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Fenomén podvádění na školách
Mrtvá, Denisa
Bakalářská práce se zabývá podváděním žáků středních škol. Podvádění je fenomén, který se vyskytuje ve školách od nepaměti. Otázkou však zůstává, jak by měl učitel tyto situace řešit, protože každý učitel se jistě s tímto negativním jevem setká. Cílem teoretické části je zjistit, co to podvádění je, vysvětlit pojmy podvádění, a také druhy podvádění. Druhou otázkou je: kdo podvádí? Víme, že žáci středních škol jsou adolescenti, to znamená, že budu popisovat psychologický vývoj adolescentů. Další otázkou a zároveň i cílem je zjistit, co žáka vede k tomu, aby se učil (popř. neučil). To znamená vysvětlit pojem motivace. Posledním cílem teoretické části je popsat role učitele. Jedná se o to, co může učitel udělat pro to, aby se žáci učili, aby chodili raději do školy - jedná se o motivaci žáků, jejich hodnocení nebo i tresty. Praktická část se zabývá průzkumem toho, jak učitelé tyto negativní jevy řeší. Jedná se o analýzu dotazníkového šetření. Výsledná data budou znázorněna graficky. Cílem tohoto šetření je nejen zjistit, jak se učitelé v těchto situacích chovají, ale také doporučit (nejen) budoucím učitelům, jak by se měli v situacích, kdy žák podvádí zachovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.