Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018
Sojková, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového plánu existujícího podniku Pražská kavárna a doporučuje marketingovou strategii pro další období. Hlavním cílem je na základě získaných teoretických poznatků a informací z analýzy současného marketingu navrhnout nový marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018. Dílčími cíli je provést situační analýzu kavárny (makro, mikro a vnitřního prostředí), charakterizovat její marketingový mix, určit body pro zlepšení a rozpracovat z nich vyplývající nové cíle a strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol na teoretickou a praktickou část. První část práce se věnuje teorii strategického plánování a specifikám marketingu v pohostinství včetně aktuálních trendů ve stravovacích službách. V druhé části jsou teoretické postupy aplikovány při zhodnocení současné marketingové strategie podniku a navrhování nového marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.