Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Budování značky zaměstnavatele u IT firem v České republice
Kosinová, Barbora ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem této práce je identifikovat a vyhodnotit nejvhodnější a nejefektivnější nástroje pro budování značky zaměstnavatele, jak na vnějším trhu práce, tak i mezi zaměstnanci. Teoretická část práce je zaměřena na teorii značky a konceptu značky zaměstnavatele, který se v současné době na základě vývoje trhu práce nejen v České republice, stává čím dál více aktuálním tématem. Metodika práce se skládá jednak z analýzy veřejně dostupné odborné literatury zabývající se tímto tématem a zároveň analýzou dobré praxe dvou vybraných technologických společností v České republice, které splňují předem stanovená kritéria. Součástí praktické části je i dotazník vnímaní značky zaměstnavatele mezi IT veřejností. Závěr práce je věnován shrnutí teoretických a praktických znalostí do tzv. průvodce budováním značky zaměstnavatele pro začínající IT firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.