Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Satisfaction of customers with an online store
Juščíková, Petra ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce přibližuje problematiku dopadu sociálních médií na vztahy se zákazníky, na vnímání image internetového obchodu zákazníky a s tím související i vliv na spokojenost zákazníků. V internetovém podnikání je v této moderní době mnoho možností jak oslovit zákazníky. Proto se také v této práci poukazuje na tuto důležitost nových komunikačních možností a trendů. Marketingová komunikace internetového obchodu se zákazníky je nezbytná pro dobré vztahy a tvorbu pozitivního image podniku. V práci je poukázáno na to, že image internetového obchodu je prestižní záležitostí. Obchod jde s dobou a nebrání se začlenit nové komunikační média do svých podnikatelských marketingových aktivit. Přínosem těchto médií je lepší prodej a zisk jako má konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část, které jsou tvořeny pěti kapitolami. Praktická část práce popisuje a analyzuje vlastní výzkum mezi zákazníky internetového obchodu. Cílem práce je na základě výsledků z výzkumu, z dotazníkového šetření, vymezit návrhy, které by dopomohly internetovému obchodu ke zvýšené spokojenosti zákazníků zlepšením svého image.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.