Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Děti a reklama
Vlková, Michaela ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Adam, Robert (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsobem využití dětí a dětského elementu v reklamách propagujících produkty určené dětem, služby, které mohou děti využívat a také produkty sloužící k péči o ně. Za tímto účelem byl systematicky shromážděn reklamní materiál, ten je v této práci následně analyzován se zaměřením na vybrané tematické oblasti: využití kreslených (animovaných) postaviček, zvířat a hraček v reklamě, využití dítěte v reklamě, specifika jazyka reklamy a strategií v reklamních sděleních tohoto typu. Teoretická část práce nejprve krátce pojednává o reklamě z obecného hlediska, poté je však, s ohledem na cíl práce, zaměřena na dětského příjemce mediovaného sdělení jakožto specifickou cílovou skupinu. Ve druhé části práce je provedena analýza sebraného reklamního materiálu. Jsou zde podrobně identifikovány konkrétní specifické znaky a role jednotlivých účastníků, způsoby komunikace a strategie reklamních tvůrců. Veškerá tvrzení jsou přitom doložena konkrétními příklady reklam. Klíčová slova: děti, reklama, mediální výchova

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.