Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Uplatnění CRM v námořní dopravě
PŘEDOTA, Jan
Hlavním cílem v této diplomové práci je analýza trhu informačních systém pro řízení vztahu se zákazníkem v oblasti námořní přepravě, zjistit příležitosti k rozšíření na tento trh a případně navrhnout změny, které by odpovídali požadavkům potenciálních zákazníků. Na začátek práce je uveden do tohoto tématu popisem informačních systémů, jejich výhod a nevýhod, rozdělení podle různých kritérií, dále následuje popis systému SugarCRM a konec teoretické práce je uzavřen nejdůležitějšími informacemi o námořní dopravě. Praktická část začíná analýzou systému SugarCRM z pohledu funkcionality s uživatelským prostředím a databázového schématu. Práce dále pokračuje popisem výsledků z dotazníků zaměřující se na informační systémy a lidi, kteří pracují v oblasti námořní dopravě. Tyto výsledky jsou potom použity pro rozhodnutí, které funkce by měly být implementovány jako první a které nejsou až tak důležité. Pomocí výsledků dvou předešlých kapitol byla vytvořena studie proveditelnosti. Práce je zakončena koncepčním návrhem nejdůležitějších funckí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.