Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti
Rybářová, Karolína ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti představuje občanské sdružení Českého červeného kříže, jeho historii, poslání, oblasti činnosti, tradici v kontextu Mezinárodního Červeného kříže a jeho pozici v neziskovém sektoru. Především ale pojednává o jeho marketingové komunikaci. Výraznější marketingové projekty za uvedené období jsou analyzovány, interpretovány a hodnoceny za pomoci odborné literatury. Práce se zabývá i úspěšností těchto kampaní a významem komunikace Českého červeného kříže a také jeho konkurencí v neziskovém sektoru. Na základě získaných poznatků je celkově zhodnocena komunikační strategie Českého červeného kříže a je provedena SWOT analýza jako metoda k maximálnímu využití vnějších i vnitřních faktorů organizace. V závěru práce nabízí společensko-etický náhled na funkci a postavení neziskového sektoru v České republice i mimo ni a pokouší se o návrh dalších komunikačních možností Českého červeného kříže a jeho diferenciaci od ostatních neziskových organizací u nás.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.