Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Přínos P-P-Pes (Pro-Parki-Program edukačně stimulační - skupinový logopedický program na rekondičních pobytech)
Kramerová, Michaela ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Štěpáníková, Alena (oponent)
Přínos P - P - Pes (Pro - Parki - Program edukačně stimulační) (skupinový logopedického programu na rekondičních pobytech) Mgr. Michaela Kramerová Abstrakt Hlavním tématem rigorózní práce je skupinová logopedická terapie, která je součástí rekondičních pobytů. Tato skupinová terapie je orientovaná na osoby s Parkinsonovou chorobou, se získaným neurodegenerativním onemocnění. Cílem práce bylo zjištění přínosu logopedického programu na rekondičních pobytech. Jelikož není v současné době k dispozici žádný takovýto ucelený program, bylo nutné pokusit se o vytvoření uceleného programu skupinové logopedické terapie, který by vyhovoval požadavkům a potřebám rekondičních pobytů. Empirickým šetřením, prováděném dotazníkovou formou, byl zjištěn přínos vytvořeného edukačně stimulačního programu "P-P-Pes", který by mohl být logopedy využíván při přípravách logopedické terapie ve skupině. Klíčová slova: neurodegenerativní onemocnění, Parkinsonova choroba, rekondiční pobyt, skupinová terapie, struktura terapie, edukace, stimulace, přínos terapie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.