Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Způsoby propagace lyžařských zájezdů do zahraničí
Šrámková, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.