Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Zusková, Michaela ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Neziskové organizace jsou nedílnou součástí české ekonomiky a důležitým partnerem vlády. V dnešním ekonomickém prostředí čelí rostoucí konkurenci nejen ze strany dalších podobných institucí, ale rovněž ze strany firem orientovaných na zisk. Pokud chtějí na trhu uspět, jsou nuceni využívat podnikatelských marketingových nástrojů. Cílem následující diplomové práce je analyzovat marketingové strategie nevládní neziskové organizace INEX-SDA, interpretovat výsledky na základě marketingových teorií a navrhnout možná zlepšení, která povedou k vyššímu povědomí veřejnosti o vybrané organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.