|
Chování specifické skupiny zákazníků při nákupu potravin
Zdražilová, Jana ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Ivana, Ivana (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce zahrnuje nejdůležitější informace týkající se chování spotřebitelů při nakupování, typologie spotřebitelů z různých pohledů, modelů spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, důležitá je také černá skříňka spotřebitele, která zahrnuje faktory, které na spotřebitele působí při rozhodování o nákupu. Do práce bylo také nutné zahrnout informace o nemoci diabetes mellitus, jelikož práce se týká chování diabetiků při nákupu potravin. Druhá část práce je věnována převážně dotazníkovému šetření, jehož výsledky jsou v této části prezentovány a jehož cílem bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele s diabetem při nakupování potravinářských produktů. Součástí vlastní části práce je také průzkum aktuální nabídky potravin, které jsou značené jako vhodné pro diabetiky.
|