Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Zhodnocení marketingové komunikace
Fialová, Denisa ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, v rámci které jsou charakterizovány pojmy podstatné pro její vypracování. Jsou jimi marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix a marketingový výzkum. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována do analýzy marketingové komunikace konkrétního ekonomického subjektu, kterým je pro účely této práce společnost JV Pohoda, s. r. o., zabývající se prodejem luxusního nábytku. Zhodnocení marketingové komunikace je v praktické části doplněno o dotazníkové šetření, které proběhlo na veletrhu v Praze a v Bratislavě. Cílem šetření bylo zjistit, jaké je nákupní chování návštěvníků veletrhu, jaké je jejich povědomí o komunikačních nástrojích a jestli jsou veletrhy pro společnost přínosnou formou komunikace. Na základě výsledků šetření budou společnosti předloženy návrhy na zeefektivnění jejích komunikačních aktivit, které jsou výstupem a součástí praktické části této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.