Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingový audit zvoleného subjektu
Trpák, Pavel ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Šmída, Zbyněk (oponent)
Cílem práce je realizace marketingového auditu ve firmě Dřevocentrum CZ, která obchoduje s dřevařskými výrobky. V teoretické části se věnuje pojmům jako marketing, marketingový mix, mystery shopping, marketingový výzkum a benchmarking. V praktické části se zpracovávají jednotlivé analýzy marketingového auditu. Zkoumá se sortiment, ceny, komunikace a tržní podíly. Ty se následně porovnávají s konkurencí. Získané informace se vyhodnocují a na závěr se předkládají nápady pro zlepšení marketingové efektivnosti podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.