Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Slabý, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bušková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu veřejného mínění a je zde popsána marketingová strategie Junáka. Na konci této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové strategie, návrhy způsobů a nástrojů komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.