Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Agalakova, Valeriia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Bakalářská práce byla věnována otázce vážnosti sportovního marketingu. V současné době je tato oblast téměř samostatnou disciplínou, protože tradiční marketingové metody mají v rámci působení ve sportovní sféře velmi malý vliv. Hlavním zaměřením práce je prozkoumání marketingové aktivity fotbalového klubu Arsenal FC v modelu 7P marketing mixu, a také v oblasti merchandisingu a celosvětové práce s fanoušky, což jsou důležité prvky ovlivňující prospěch klubu. Na základě analýzyyla byla také provedena identifikace problémů marketingových strategií českých fotbalových klubů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.