Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů
Brandejsová, Kristýna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Pokorná, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové práce je popsán systém vyřizování stížností a reklamací klientů v dané společnosti. Na základě analýzy konkrétního procesu jsou v další části práce specifikovány uživatelské požadavky na nový informační systém a zhodnoceny očekávané přínosy a možná rizika implementace nového informačního systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.