Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová komunikace banky na sociálních sítích
Zilvar, Adam ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem marketingové komunikace banky na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat možnosti marketingové propagace na sociálních sítích a poté na základě analýzy současné komunikace České spořitelny na sociálních sítích navrhnout doporučení pro její zlepšení. Komunikace firem na sociálních sítích je relativně nové a dynamicky se rozvíjející oblastí a společnosti této formě propagace věnují stále větší část marketingových rozpočtů. Přínosem práce je proto shrnutí nových poznatků v této oblasti, poskytnutí přehledu forem propagace na Facebooku a Twitteru a zhodnocení komunikace České spořitelny za pomocí srovnání s internetovou bankou Air Bank a použítí osvědčené praxe. Na závěr práce předkládám doporučení pro zlepšení komunikace České spořitelny na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.