Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová strategie vybrané firmy
Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je gastronomické zařízení s názvem Labyrint CBR (restaurace, kavárna a bar zároveň), které se nacházelo na náměstí Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se zabývá pojmem strategický marketing a jednotlivými fázemi procesu tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola je věnovaná specifickým vlastnostem služeb a sektoru stravování a pohostinství, které ovlivňují tvorbu marketingové strategie, a dále se zabývá specifiky marketingu v tomto odvětví. Praktická část se zabývá analýzou příčin neúspěchu podniku Labyrint CBR a návrhem vhodné marketingové strategie a marketingového mixu, které - v případě jejich včasné implementace - měly tento podnik zachránit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.