Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Gryčová, Veronika ; Havlová, Lenka (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska Zlatá Růže. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou následně aplikovány na konkrétní problematiku a organizaci. Výsledkem práce bude aktuální stav marketingové komunikace v dané organizaci a návrh možných zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.