Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Marketing Strategy of Linet Group SE in the Chinese Market
Sunega, Peter ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Martiš, Ivan (oponent)
Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení silných a slabých stránek společnosti, příležitostí a hrozeb všech tří trhů a jejich následnému společnému vyhodnocení. Výsledné strategie na trzích jsou v práci komentovány a porovnávány s realitou. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na změnu marketingové strategie na čínském a hongkongském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.