Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analysis of marketing communication tools of Ráááádio Impuls
Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubák, Matúš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace Rádia Impuls. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, masová a osobní komunikace, typy marketingové komunikace, nadlinková a podlinková komunikace. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se věnuji definici hodnot, vizi a misi značky Ráááádio Impuls, pozitioningu, identitě, poslání a analýze použitých nástrojů marketingové komunikace rádia. Taktéž je v této diplomové práci proveden a vyhodnocen výzkum a z něho vyplývající doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.