Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Podcasting as a new part of the marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
Smékal, David
Tato diplomovaná práce se zabývá fenoménem zvaný "podcasting" a jeho možného korporátního využití. Pokrývá a propojuje různé oblasti marketingové komunikace jako jsou komunikační trendy, psychologické aspekty, komunikační mix a média a oblast podcastingu. Součástí je též současná situace v oblasti podcastingu a jeho vývoj. Obecná data pochází převážně z USA, pro praktickou část byla data sbírána mezi českou a německou populací a mezi 315 českými firmami. Výstupy této práce dávají odpovědi na otázku, zda-li je podcasting vhodnou metodou pro marketingo-vou komunikaci a pro jakou část české a německé populace je použitelný. Rovněž byly zkoumány současné firemní potřeby, výzvy, komunikační přístupy a jejich interní kapacity spojené s integrací podcastingu. Na závěr byl predikován jeho možný vývoj v českém prostředí a možné překážky, které budou muset být pro úspěšný rozvoj překonány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.