Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pintrestu pro vybranou firmu
Vodičková, Alžběta
Vodičková, A. Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pinterestu pro vybranou firmu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá sociální sítí zvanou Pinterest. Hlavním cílem je navrhnout komunikační strategii prostřednictvím sociální sítě Pinterest pro vybranou firmu. Za tímto účelem autorka práce během září a října 2014 provedla dotazníkové šetření (n = 392). Data byla analyzována v programu MS Excel a Statistica v. 12. Ačkoliv existují uživatelé Pinterestu a jejich počet stále roste, v současné době výsledky navrhují, že v tomto případě si zaslouží více pozornosti jiné komunikační nástroje a jakékoliv investice do použití Pinterestu by zatím měly být odloženy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.