Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
SEDLÁKOVÁ, Soňa
Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně Flosman v Počátkách. Informace o maloobchodní jednotce byly sbírány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s vedoucími prodejny a prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.