Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Věrnostní programy v oblasti prodeje vína
Lakomá, Martina
Diplomová práce se zabývá tvorbou a implementací integrovaného věrnostního programu pro síť malých a středních společností zabývajících se prodejem vína na českém trhu. V literární rešerši jsou uvedena teoretická východiska týkající se CRM, zákaznické věrnosti, hodnoty zákazníka a především zákaznických věrnostních programů. Ve vlastní práci je pak uvedena analýza současného stavu věrnostních programů v oblasti prodeje vína v Jihomoravském kraji, analýza požadavků podnikatelů a zákazníků na tyto programy, kvantifikace hodnoty zákazníka, kvantifikace faktorů věrnosti a návrh a implementace integrovaného věrnostního programu. Součástí práce je i ekonomické vyčíslení celého projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.